Za punkt honoru, obraliśmy sobie zadowolenie naszych klientów. Oznacza to, że nasi graficy pracują nad logotypem nie krócej, niż do momentu otrzymania zadowalającego Państwa efektu. W tym celu, przyjęliśmy swoisty kodeks pracy nad systemami identyfikacji graficznej.
1. Na początku nasi konsultanci przeprowadzają rozmowę ze zleceniodawcą. Ma ona na celu zbadanie jego oczekiwań względem logotypu, bieżącą wizualizację jego zamysłów i wyobrażeń. Zapoznajemy się wtedy z profilem firmy, tak by logotyp w czytelny sposób reprezentował jej ofertę. Podczas rozmowy, prezentowane są również przykładowe rozwiązania naszych grafików, logotypy z portfolio, oraz typy dostępnych czcionek.
2. Kiedy umowa zostanie podpisana, nasi graficy przystępują do pracy. Wykonane zostaje nie jeden – lecz seria prowizorycznych projektów. Dzięki takiemu rozwiązaniu, klient dysponuje polem wyboru, sprecyzować może detale, oraz zgłosić swoje uwagi, jeszcze przed zakończeniem projektu.
3. Po zaakceptowaniu projektu, następuje etap wykończeniowy. Nasi pracownicy poddają projekty złożonej obróbce graficznej, a końcowy efekt, formatują tak – aby pasował zarówno na nadruki koszulek i długopisów, jak i ogromne banery reklamowe. Klient otrzymuje płytę z plikami graficznymi, którą (w razie utraty) może powielić w naszej placówce.