Online public relations


Online Public Relations to przede wszystkim budowanie wizerunku firmy, na który składa się szereg różnych działań realizowanych w przestrzeni internetowej. Wykorzystujemy do tego techniki SEO, media społecznościowe, blogi, fora oraz współpracę z influencerami.

Kreowanie wizerunku może być pomocne w każdej sytuacji – gdy rozpoczynamy naszą działalność, w trakcie jej trwania, kiedy chcemy dotrzeć do większego grona odbiorców, a także gdy istnieje potrzeba poprawy wizerunku z powodu wcześniejszego negatywnego odbioru działań przedsiębiorstwa.

Działania e-PR realizowane są w celu budowania tożsamości marki, poprzez dbanie o jej wizerunek. Te zabiegi mają ostatecznie przynieść firmie korzyści, związane z przyciągnięciem zainteresowania nowych klientów oraz utrzymania obecnych.

PR online to również budowanie zasięgów poprzez różne środki dystrybucji. Obejmują one nie tylko media społecznościowe i artykuły blogowe, ale również informacje prasowe. Eksperci od online Public Relations współpracują z lokalnymi i krajowymi mediami tak, aby dotrzeć do jak największej grupy dedykowanych odbiorców.

Online Public Relations - co możemy dla Ciebie zrobić?


Online PR to narzędzie wspierające działania z zakresu marketingu internetowego. Te dwa obszary mogą tworzyć zgrany duet, co pomoże zwiększyć szanse na rozpoznawalność Twojej marki. W jaki sposób działamy? Dlaczego warto zainwestować w e-PR? 


 

Jako użytkownik internetu z pewnością zwróciłeś uwagę, że niektóre profile firm znacznie różnią się od innych, pod względem ciekawych interakcji z użytkownikami, intrygujących materiałów dostarczanych poprzez newslettery, blogi oraz posty w social mediach. Takie działania to nie tylko klasyczny marketing internetowy, ale właśnie praca specjalistów od PR-u. Można ją określić - od ogółu do szczegółu, czyli od promowania treści eksperckich, poprzez umieszczanie tematycznych ale mniej sformalizowanych wpisów w SM, aż do komunikacji z użytkownikami w komentarzach.  

Nasi eksperci od online public relations wykorzystują najnowocześniejsze i najpopularniejsze narzędzia internetowe, do kreowania eksperckiego wizerunku Twojej firmy. Budujemy świadomość marki poprzez content marketing, czyli tworzenie wartościowych treści i dystrybuowanie ich za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak: artykuły na stronach internetowych, blogi, social media, e-mail marketing, komunikaty prasowe. Ponadto bierzemy udział w interakcjach z użytkownikami portali społecznościowych i promujemy nasze działania wykorzystując narzędzia marketingu internetowego.